کرایه اتوبوس شرکت واحد
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس شرکت واحد

 

شرکت یزدان گشت سال‌هاست که در زمینه حمل و نقل شهری و بین شهری فعالیت دارد. ناوگان اتوبوس‌های ما شامل انواع اتوبوس‌های درون شهری، اتوبوس‌های برون شهری، اتوبوس‌های ‌VIP و وسایل حمل و نقل تشریفاتی است. مسافران ما در طول سال‌های فعالیت را همه اقشار جامعه تشکیل داده‌اند. به همین دلیل سرویس‌های یزدان گشت در همه کلاس‌های قیمتی و همه کاربردها توزیع شده اند.

 

کرایه اتوبوس ؛ کابردهای اتوبوس شرکت واحد

 

از جمله خدمات ما کرایه اتوبوس دربستی و کرایه اتوبوس شرکت واحد می باشند که سهم عمده ای از سفارشات را به خود اختصاص داده اند. اتوبوس های شرکت واحد بین عموم مردم با نام واحد گشت شناخته شده که سبب این ترادف معنایی با دیگر شرکت ها می‌گردد. این سرویس عموما برای ایاب و ذهاب میهمانان تا مراسم خاکسپاری و تدفین یا کرایه اتوبوس بهشت زهرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته سرویس‌های درون شهری یزدان گشت علاوه بر جابجایی افراد به بهشت زهرا شامل سرویس‌های مختلف دیگری نیز می‌شود. از جمله کاربرد های این سرویس می توان به برای اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و پرسنلی اشاره کرد. همچنین سرویس های حمل و نقلی کارکنان نیز می توان با کرایه اتوبوس شرکت واحد صورت گیرد.

یکی از اصول مجموعه ما برای بالاتر رفتن کیفیت خدمات چک کردن دائمی سلامت ظاهری، فنی و امکانات موجود در اتوبوس‌ها است. بدین صورت که سرویس‌های چک به شکل دوره ای و به صورت منظم برای بررسی اتوبوس‌ها انجام می‌شود. بدین ترتیب تمام امکانات رفاهی موجود در اتوبوس‌ها بررسی شده و در صورت نیاز به تعمیر یا ارتقا به آن‌ها رسیدگی خواهد شد. حاصل همه این فعالیت ها پاکی فضای داخلی اتوبوس‌های ما است. علاوه بر تمیزی داخل اتوبوس و عدم وجود نقص فنی که موجب افزایش ضریب ایمنی سفرهای ما خواهد شد ، در این مجموعه حساسیت ویژه‌ای بر روی انتخاب رانندگان و کمک رانندگان وجود دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر و کرایه اتوبوس تماس بگیرید

021-46047809

09123093071

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/11/sherkat-vahed-bus-rentak/





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: